Pagini

duminică, 6 martie 2011

Gerard Butler Appartment


305 metri patrati pe doua etaje in New York. Un amestec de " bohemian old-world rustic chateau with a taste of baroque" - ma scuzati nu as putea traduce asa de bine cuvintele maestrului.
O opera de arta, preferatele mele sunt intrarea si zona de cinema, de altfel in decorarea apartamentului fiind implicati un arhitect si un designer care face si decoruri de filme.

Actorul si-a dorit sa fie un loc elegant dar masculin, unde sa se retraga din aglomeratia orasului.
Toate elementele sunt la locul lor: piele, lemn, piatra si un pic de glamour dat de candelabrele de sticla.


Ok, fructele sunt frumoase, dar care-i treaba cu palariile din fundal ? Nu gasesc nici o poza cu gerard purtand palarie. Sunt un accesoriu al bucatarului ? :)


2 comentarii:

  1. Deci... arata genial! Este cat se poate de boem, de rupt de realitate si totusi extrem de logic: mi se pare absolut sanatos (desi decorul poate face afirmatia asta sa sune usor paradoxal) sa te retragi intr-un loc de genul asta dupa ce ai petrecut o zi aglomerata, si nu una asa...oricum aglomerata, ci american de aglomerata. Mi se pare la fel de sanatos si faptul ca nu se rupe total de meserie omul- isi alege un designer ce se ocupa de decoruri pentru filme sa-i aranjeze "apartamentul". In plus, e perfect coerent si cu modul in care imi imaginez ca ar putea arata un castel scotian. :) Si mie imi place cel mai tare tot zzona de cinema. Cat despre palarii, ce sa zic, poate face parte din recuzita. Are cateva poze si cu palarii- alea sunt preferatele mele! :) Mede

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ! Mai bine chiar decat am scris eu ! :) Intr-adevar, asa ar putea sa arate un castel. Eu m-am gandit initial la un "man cave" , dar e mai stilat decat atat.

    RăspundețiȘtergere