Pagini

marți, 30 septembrie 2014

despre casa tipei care a jucat in..



Scarlett Johansson era numele, n-am o memorie prea buna a numelor, dar am o memorie fotografica pe care ma mai pot baza inca.
Mi-am adus aminte de camerele albe cu mobilier inchis la culoare ( sa fie lemn de tec ? zic..nu sunt expert ) si cu marile frunze de palmier. Search, search, acolo unde credeam ca sunt pozele si le-am si gasit pe domainhome.com .
De fapt, atunci cand am vazut prima data pozele mi-a aparut in minte aceasta imagine a unui tapet de pe vremea cand am vizionat tone de site-uri de decoratiuni in cautarea unor solutii de decorare a apartamentului: ce sa fie ? Tapet ? Vopsea ? Am decis ca pana la urma decorul natural care se vede pe geamurile din living e de ajuns si am renuntat la tapet, dar imaginea a staruit in minte.
So..daca nu aveti imaginea pe geam merge si tapetul asta

Altfel...sa ne bucuram de pozele acestei casoaie din Hamptons, sa ne plimbam imaginar prin camere.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu