Pagini

vineri, 26 septembrie 2014

The Tig

Tig ? The Tig ?
Dau google translate - nimic. Scot dictionarul meu Oxford ( da, am asa ceva si ma scoate de multe ori din incurcatura ):  tag / tig ( in engleza americana ) inseamna si..leapsa.


 Hmmm.. ?!
Adica Meghan Markle zice asa: eu scriu, dau mai departe ce vad, ce stiu, e randul tau sa ..Dar oare la leapsa daca te prindea nu ieseai din joc ? In fine, complicat. Cred ca mai degraba suna bine. Ce ti-e si cu titlurile astea de blog.
Ce conteaza este ca chiar am citit. De obicei recunosc ma uit la poze, dar aici am citit articolele si m-am entuziasmat pe masura ce am descoperit ca totul se leaga foarte armonios: aspectul blogului, fonturile, imaginile, continutul, personalitatea autoarei. Dap, intr-adevar autentic !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu